بیانیه نهضت مقاومت ملی ایران

علی خامنه‌ای و بنیامین نتانیاهو

دو روی یک سکه در جنایت علیه بشریت

بدنبال حمله نیروی هوایی ارتش اسرائیل در تاریخ ۱ آوریل به کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق که به کشته شدن ۷ نفر از اعضای ارشد سپاه پاسداران و در رأس آنها محمدرضا زاهدی فرمانده سابق نیروی زمینی سپاه انجامید، ایادی گوش‌بفرمان علی خامنه‌ای، رهبر فاسد و جنایتکار رژیم توتالیتر جمهوری اسلامی، از طریق حمله پهبادی و موشکی وسیع در نیمه‌شب ۱۳ آوریل به اسرائیل ـ که وقوع آن قبلاً به سرویس‌های جاسوسی و سایر مقامات دولتی اطلاع داده شده بود ـ به انتقام جویی برخاستند!؛ برگی تازه بر سرگذشت اوضاع بحرانی منطقه خاورمیانه افزودند و وجود هماهنگی میان سیاست ویرانگرانه‌‌‌ی حکومت کنونی اسرائيل و جمهوری اسلامی را به منصه ظهور گذاشتند و فاجعه‌ای نو آفریدند.

نهضت مقاومت ملی ایران عامل ایرانی این فاجعه‌ را شخص علی خامنه‌ای می‌داند. علی خامنه‌ای و باند فاسد او دهها سال است بمنظور ادامه‌ی عمر نکبت‌بار جمهوری منفور اسلامی به جنگ نیابتی در خاورمیانه دامن می‌‌زند و برای بار دوم جنگی در منطقه به راه انداخته‌ و تمامیت ارضی مملکت ایران و جان ملت ایران را به خطر انداخته است. وجود حکومت جمهوری اسلامی در منطقه همراه با رهبر بی‌خردی چون او تهدیدی برای صلح و آرامش در منطقه است.

نهضت مقاومت ملی ایران از کلیه مقامات بین‌المللی تقاضا دارد که برای جلوگیری از تداوم این تهدیدات و اعمال جنایتکارانه‌ی رژیم توتالیتر مسلط بر ایران دست‌بکار شوند. ما عواقب شوم و ویرانگر اقدامات جمهوری اسلامی در منطقه و جهان را به افکار عمومی جهان و همه صلح دوستان دنیا هشدار می‌دهیم و بر اهمیت حفظ صلح و امنیت جهانی تأکید ‌می‌داریم.

یکی از عوامل تعیین‌کننده ایجاد صلح و امنیت پایدار بین کشور ایران و کشور‌های همجوار، نابودی جمهوری سیاه و قهقرایی اسلامی است و این مهم در درجه اول مستلزم اتحاد همه ایرانیان میهن‌دوست برای درهم‌کوفتن نظام دینی در ایران می‌باشد.

ما به اجرای اقدامات مدنی و صلح‌آمیز برای رسیدن به حل مسائل منطقه اعتقاد داریم و از هرگونه اقدام نظامی و خشونت‌آمیز دوری می‌جوییم.

در تاریخ کشورمان ایران روزهای سخت بسیار است، از حمله‌ی اسکندر مقدونی، حمله عرب، چنگیز مغول، تیمور گورکانی و محمود افغان، همه آمدند و رفتند اما ایران بجا ماند. آخرین حمله‌ای که توسط خمینی در سال ۱۳۵۷ به وطن عزیزمان شد، نیز توسط ملت بزرگ ایران و آزادگان ایرانی دفع خواهد شد.

نهضت مقاومت ملی ایران، به مردم ایران نیز اعلام می‌کند که وحدت و همبستگی ملی در برابر تهدیدات داخلی از طرف رژیم اسلامی و حکومت‌های خارجی امری ضروری است. با همبستگی و توانمندی ملی، می‌توانیم به موفقیت و پیروزی مشترک دست یابیم و آن چیزی نیست جز گذر از رژیم آخوندی .

اکنون زمان همبستگی و وحدت ملی بیش از هر زمان دیگری فرارسیده است، تا بتوانیم در کنار هم در مقابل این رژیم خونخوار اسلامی ایستادگی کنیم، تا ریشه‌ی این رژیم دهتشناک را از سرزمین عزیزمان ایران بگسلیم و همواره با سربلندی بگوییم:

ایران هرگز نخواهد مرد

یکشنبه، ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۴ آوریل ۲۰۲۴

نهضت مقاومت ملی ایران

Print Friendly, PDF & Email
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Wordpress Social Share Plugin powered by Ultimatelysocial