سوء استفاده از عنوان رسمی نهضت مقاومت ملی ایران

نهضت مقاومت ملی ایران

بنیان‌گذار دکتر شاپور بختیار

National Movement of the Iranian Resistance

NAMIR

Founded by Chapour Bakhtiar

اطلاعیه در مورد

سوء استفاده از عنوان رسمی نهضت مقاومت ملی ایران

هم‌میهنان گرامی،

به اطلاع عموم می‌رسانیم که اطلاعیه‌ی مندرج در سایت جعلی: «namironline.info» که تاریخ برگذاری مراسم ۶ اوت امسال را شنبه  ۵ اوت ۲۰۲۳ اعلام کرده است، توسط دو نفر از مسئولین سابق و با سوء استفاده از عنوان رسمی سازمان به گردش در‌آمده؛ اعتبار ندارد و سندی است به نشانِ ایجاد انشقاق در صفوف تشکیلات نهضت مقاومت ملی ایران.

لازم به تذکر است که این دو نفر به‌هیچ‌وجه از سوی هیأت اجرائی و ریاست شورای‌عالی مورد تأیید قرار ندارند و از پشتیبانی و اعتماد اعضای نهضت مقاومت ملی ایران در آمریکا، ایران، کانادا، فرانسه، اتریش، شاخه‌ی کشوری هند و آلمان (جز یک نفر)، برخوردار نیستند؛ امری که خود به آن واقفند اما آن را از اذهان عموم مخفی می‌دارند.

هم‌میهنان گرامی،

نهضت مقاومت ملی ایران مجدداً اعلام می‌دارد که مراسم سی‌و دومین سالگرد قتل دکتر شاپور بختیار و سروش کتیبه، در همان روز، یکشنبه ۶ اوت ۲۰۲۳ در کنار آرامگاه بنیان‌گذار و رهبر نهضت مقاومت ملی ایران و دستیار باوفای او سروش کتیبه برگذار خواهد شد.

از دیدگاه اعضای سازمان، شرکت هر یک از ایشان در تمهید مقدمات و حضور در مراسمی که هر سال به مناسبت سالروز قتل بنیان‌گذار و رهبر نهضت و دستیار باوفای وی سروش کتیبه، فقط در روز ۶ اوت برگذار می‌شود، الزامی است؛ تغییر عامدانه‌ی این تاریخ به روز، ۵ اوت بدعتی است خلاف موازین اخلاق سیاسی، ناهنجار و شرم‌آور!

افرادی که برای اعلانِ انشقاق در صفوف نهضت مقاومت ملی ایران، این یادگار ارزنده و پایدار شاپور بختیار مناسبت سالروز قتلِ نُماد فرهیخته‌ی ایستادگی در مقابل فتنه‌ی خمینی و نخستین سازمان‌دهنده‌ی راسخ مبارزه با نظام نکبت‌بار جمهوری اسلامی، و محلِ آرامگاه وی را برگزیده‌اند؛ باید بدانند که: بار کج به منزل نمی‌رسد.

ایران هرگز نخواهد مرد

پنجشنبه، ۱۵ تیر ۱۴۰۲ / ۶ ژوئیه ۲۰۲۳

نهضت مقاومت ملی ایران

QR Code
Print Friendly, PDF & Email
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Wordpress Social Share Plugin powered by Ultimatelysocial