بیانیه نهضت مقاومت ملی ایران

به مناسبت:

جمعه‌ سیاه علی خامنه‌ای،

سرکرده خیانت‌کاران و وطن‌فروشان

هموطنان گرامی،

در حالیکه که جلادان حاکمیت منفور دینی همه‌روزه جوانان معترض نسبت به اوضاع اسف‌بار کنونی را بدستور رهبر نظام به دار می‌‌کشند و داغ جانکاه از دست دادن گلهای پرپر شده را نصیب مادران وپدرانشان می‌کنند، روضه‌خوان‌ها و دیگر ایادیِ تبلیغاتی دستگاه آخوندی مردم را به رفتن پای صندوق رای فرا می‌خوانند.

در اوضاعی که باند وطن‌فروش «‌‌‌رهبر نظام» همه منابع و سرمایه‌های بی‌کران ملت را به حراج گذاشته و ایران را تبدیل به مستعمره دولت‌های چین و روس کرده است؛ از مردم انتظار دارد که با شرکت در «انتخابات مجلس شورای اسلامی»!، مجدداً بر ننگ اسارت خود صحه بگذارد.

دکتر شاپور بختیار، نخست‌وزیر قانونی نظام مشروطه، در پیامی که در فروردین‌ماه ۱۳۵۸، خطاب به ملت فرستاد، مخالفت صریح و مستدل خود با نظام مجهول «جمهوری اسلامی»! را اعلام کرد و با بیان: “من به ‌چنین جمهوری رأی نخواهم داد”؛ رهنمون مردم شد.

نهضت مقاومت ملی ایران از بدو تأسیس تاکنون، با الهام از بنیانگذار و رهبر خود، دکتر شاپور بختیار، کلیه مضحکه‌های انتخاباتی رژیم آخوندی مسلط بر ایران را مردود دانسته و اطمینان دارد که ملت شریف ایران نیزبا شرکت نکردن در شعبده‌بازی انتحاباتی فعلی آخوندها جواب دندان‌شکنی به رهبر فاسد و وطن‌فروش ایشان خواهد داد.

به چهل‌و پنج سال اسارت و تحقیر نسبت به ملت شریف ایران توسط مشتی آخوند بیگانه با فرهنگ ایرانی، با نیم‌قرن خفقان و زندان و اعدام‌های مستمر بایستی پایان داد!

تحریم انتخابات‌‌های فرمایشی در نظام فعلی، هرچند که به نشان اعلام نفرت از رژیم توتالیتر اسلامی می‌باشد اما، اقدام برای سرنگون کردن نظام جهل و قهقرایی جمهوری اسلامی باید در راس کار قرار بگیرد؛ اقدامی که بنوبه خود مستلزم همفکری، همگامی و پیوستگی کلیه آزادی‌خواهان، وطن‌دوستان، ملی‌گرایان است و در آنصورت خواهد توانست کشور را در جهت ایجاد جامعه‌ای برخوردار از دموکراسی، حاکمیت ملی، طرد دخالت امور دین از عرصه حاکمیت و ‌دولت، و تمامیت ارضی سیاسی و جغرافیایی کشور سوق دهد.

دکتر شاپور بختیار تا حد توان خود به ما، ملت ایران، راه مبارزه مؤثر با رژیم آخوندی را نشان داد و خود، از نثار جان در جهت به نتیجه رسیدن آن مبارزه نهراسید.

برماست که از ادامه رفتن به راه او دریغ نورزیم و بدانیم که آزادی ایران و بهروزی ایرانیان در گرو شرکت فعال یکایک ما در امر تحقق بخشیدن به سرنگونی نظام قهقرایی دینی می‌باشد.

ایران هرگز نخواهد مرد

پنجشنبه، ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ / ۲۹ فوریه ۲۰۲۴

نهضت مقاومت ملی ایران

Print Friendly, PDF & Email
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Wordpress Social Share Plugin powered by Ultimatelysocial