هم‌میهنان شریف ایران

روز یازدهم اسفند با ماندن در خانه‌ها و خالی گذاردن خیابان‌ها و گذرگاه‌ها با سکوتی سنگین خشم کوبنده خود را نسبت به ضحاک زمان نشان خواهیم داد.

علی خامنه‌ای ضحاک زمان که به‌مراتب حقیرتر و در عین حال   خطرناک‌تراز ضحاک تاریخی شاهنامه است، روز یازدهم اسفندماه را تبدیل به روز همه‌پرسی « با جمهوری اسلامی مخالف هستم » کرده است.

از آنجا  که بیشتر از هشتاد درصد مردم، با عدم شرکت در رای‌گیری به جمهوری اسلامی پاسخ « نه» خواهند داد، به هر ترفندی که شگرد آخوندها است دست زده، تا خود را از دامی که افتاده رهایی بخشد؛ که البته هیچکدام ثمر بخش نبوده است.

در سال ۱۳۵۷ با کمک رادیو بی بی سی، نهضت آزادی درخواست ملت ایران را که در آغاز ادامه دهنده نهضت دوران‌ساز مشروطه بود به انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری قاطعانه ایت الله خمینی منحرف کردند!.

پس از مرگ خمینی با بازی معتدل و تندرو، (کروبی، محتشمی : تند رو) و (رفسنجانی ، خامنه ای: معتدل ) مردم را به اشتباه انداختند.

زمانی که دستشان برای مردم رو شد بازی خاتمی “سید خندان” و ناطق نوری  را دامن زدند.

سپس برای جلوگیری از خیرش احتمالی مردم بازی احمدی نژاد و “حسین ،حسین، میر حسین” را راه انداختند. که معروف به جنبش سبز (با رنگ‌ سیدی). با این شعار که رای بدهید رای شما خوانده میشود .!

در روز گرد هم‌آیی میلیونی مردم، رهبر ساخته شده برای جنبش سبز، اعلام‌ کرد که «حضور میلیونی شما برای اجرای قانون اساسی جمهوری اسلامی و برگشت به دوران طلایی امام است! » که در حقیقت برگشت به تاریک‌ترین دوران تاریخ معاصر، و سپس بازی بد وبدتر روحانی شروع شد.

دروغ‌های گذشته و جنایت‌های انجام شده توسط سردمداران نظام به ویژه در دوران جنبش «زن ، زندگی ، آزادی» ماهیت ضد ایرانی بودن آنان را آشکار کرده است.

اکنون مردم قاطعانه شعار می‌دهند که دیگر “تمام شد ماجرا” .

و چاره‌ای ندارید جز آنکه  قدرت را ترک کنید و ایران را به صاحبان اصلی آن یعنی “مردم ایران” بسپارید .

این فرمان تاریخ است .

هوشنگ کردستانی

به تاریخ پنجم اسفند ماه سال ۱۴۰۲ خورشیدی.

برابر با بیست‌و چهارم فوریه ۲۰۲۴ میلادی.

Print Friendly, PDF & Email
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Wordpress Social Share Plugin powered by Ultimatelysocial