نوروزتان پیروز

ما ایرانیان؛ سال«۱۴۰۱» را با از دست دادن هموطنان عزیزمان هم‌چون «مهسا»، «کیان»، «حدیث»، «محسن» و صدها تن از بزرگان دیگر در سال‌های پیشین؛ هم‌چون«دکتر شاپور بختیار»، «عبدالرحمن برومند»، «سروش کتیبه»، «هادی عزیز مرادی»، «ایرج پزشکراد»، «حمید ذوالنور» و صدها تن از جانباختگان عملیات نقاب که سر فرازانه جان خویش را پیشکش ملت ایران کردند؛ پشت سر گذاشتیم و با اطمینان و عزم راسخ در صدد بر افکندن تمام نهادهای «ضد ایرانی» و «ضد ‌ملی» هستیم.
ما بیش از هر زمان در دوران «بربریت رژیم ملایان» احتیاج به بزرگداشت سنن و نهادهایی داریم که از «هویت ایرانی» ما نگهداری می‌کنند.
«دکتر شاپور بختیار» در پیام نوروزی سال ۱۳۶۲ فرمودند: “امروز بیش از هر زمان ما که از یک خون، از یک ریشه و یک ملت هستیم باید دل‌های خود را از کینه و نفاق زدوده و فقط به فکر بازپس گرفتن ایران از عناصر فاسدی که چون جغدان شوم که سایه نکبت و بدبختی بر مرزو بوم ایران افکنده‌اند، باشیم”.
ما ایرانیان به خصوص نسل جوان به«ایران ستیزان» تفهیم خواهیم کرد که فرهنگ و تاریخ کشورمان به ما اجازه نمی‌دهد که در دوران سیاه و سرشار از جنایت؛ به عنوان و بهانه «مذهب»؛ خصلت ایرانی بودن خود را از دست بدهیم.
عید نوروز را به جهانیان به خصوص ملت ایران تبریک و شادباش می‌گوییم و اطمینان می‌دهیم؛ تا آخرین نفس در راه بازپسگیری و رهایی ایران عزیزمان از زیر سلطه«ستم»، «استبداد نعلین»و «سیاهی عبا و عمامه»؛ تلاش خواهیم کرد.

هر روزتان نوروز
نوروزتان پیروز
ایران هرگز نخواهد مرد

Print Friendly, PDF & Email
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Wordpress Social Share Plugin powered by Ultimatelysocial