پیام اعضای نهضت مقاومت ملی ایران در داخل کشور

گزارش کامل مراسم سی و دومین سالروز قتل دکتر شاپور بختیار و سروش کتیبه

متن کامل پیام«اعضای نهضت مقاومت ملی ایران» از «داخل ایران» به مراسم

لینک پیام اعضای نهضت مقاومت ملی ایران در داخل کشور در یوتیوب

بلند اختری نام او بختیار

امروز سالروز ترور مردیست که برای ما اعضای جوان نهضت مقاومت ملی ایران در داخل کشور نماد شرافت، وطن‌پرستی و شجاعت است.

مردی استوار به مانند کوه‌های زادگاهش که به سیاست تعریف تازه‌ای بخشید و نشان داد که در دنیای سیاست هم می‌شود یکرنگ بود.

شوربختانه ایران‌زمین همیشه داغدار قهرمانان خود بوده است قهرمانانی که اگر مرگ بر آنها چیره نمیشد ایران سرنوشتی دگر داشت.

بختیار، میراث دار اصیل مشروطه ایران همچون “کاوه درفش خود را در برابر اهریمن زمان خود بر افراشت و یک‌‌تنه تنهای تنها در برابر فتنه خمینی ایستادگی کرد.

وقتی که سرطان خمینی تمام اعضای بدن و ارگان‌های بدن ملت ایران را گرفته بود و روشن‌فکران و سیاسیون واژه پوچ و بی محتوای انقلاب اسلامی که برنامه اصلی‌اش به قهقرا بردن ایران و بازگشت به عصر حجر بود را فریاد می‌زدند، شاپور بختیار به دنبال حاکمیت ملت ایران و پیاده کردن دموکراسی در ایران بود.

بختیار خود را وارث مشروطه‌ای می‌دانست که ارزش‌های بر خاسته از آن همچون قانون اساسی مشروطه از ارزشمندترین دستاوردهای آن است.

بختیار با باور راسخی که به دموکراسی، حاکمیت قانون و جدایی نهاد دین از نهاد سیاست (لائیسیته) داشت خود را موظف به حفظ این میراث ارزشمند دانست.

دکتر شاپور بختیار در سرنوشت کشور معتقد به یک نوع فاتالیزم نبود معتقد نبود که آینده مملکت و سرنوشت مردم ما از قبل تعیین شده است؛ وی به مردم ایران می‌گفت سرنوشت را باید ساخت و از این جهت ایران، آن ایرانی خواهد بود که مردم ایران بخواهند و برای مبارزه با رژیم، مملکت احتیاج به تمام نیر‌وهای خود دارد که چون تن واحد باید در برابر رژیم ضد ایرانی و ایرانی‌کش جلوه‌گر شود.

بختیار معتقد بود اختلاف سلیقه درباره مسائل جزئی نباید موجب تفرقه شود اما اصولی هست که روی آن اصول معامله کردن و چانه زدن غیر ممکن است و آن اصول: سر افرازی ملت ایران، استقلال ایران، حاکمیت ملت ایران، و اجرای دموکراسی در ایران و پاسداری از تمامیت ارضی کشور است؛ به هر قیمت که باشد!.

دکتر بختیار تا آخرین نفس برای آزادی، استقلال و سربلندی ایران جنگید و امروزه در این برهه سخت تاریخی، اندیشه‌های مرغ طوفان روشن‌ترین مسیر برای پیروزی جوانان ملت ایران بر رژیم تروریستی جمهوری اسلامی است؛ جوانانی که امروزه، سالمندان، جوانان و نوجوانانش شعله‌های وطن‌پرستی، ملی‌گرایی و دموکراسی را دوباره در ایران بر افروخته‌اند.

ایران هرگز نخواهد مرد

۶ اوت ۲۰۲۳

اعضای نهضت مقاومت ملی ایران در داخل کشور

Print Friendly, PDF & Email
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Wordpress Social Share Plugin powered by Ultimatelysocial